Safe Space sp. z o.o. dokłada wszelkich starań aby Państwa dane osobowe były chronione. Z uwagi na powyższe oraz wobec wejścia w życie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych („RODO”) uprzejmie informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Safe Space sp. z o.o. z siedzibą: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 42a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000789040, posiadająca nr NIP: 8982250842 oraz nr REGON: 383525964;
Kontakt z administratorem danych jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@safespace.pl, lub listownie na w/w adres administratora;
Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
odpowiedzi na Państwa pytania zgłoszone za pośrednictwem „Formularza kontaktowego” znajdującego się w zakładce „Kontakt” . Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie tu nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości bieżącego kontaktu z Państwem, udzieleniu odpowiedzi na zadane pytania oraz nawiązania i utrzymywania relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
korespondencji mailowej, faksowej lub telefonicznej z Państwem. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie tu nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości bieżącego kontaktu z Państwem, udzieleniu odpowiedzi na zadane pytania oraz nawiązania i utrzymywania relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
wysyłki pocztą elektroniczną ofert handlowych (zawierających w szczególności informacje dotyczące firmy, nowych produktów oraz aktualnej oferty). Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie tu nasz prawnie uzasadniony interes polegający na prowadzeniu działań marketingowych oraz zwiększaniu sprzedaży, a także na utrzymywaniu relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
obsługi zgłoszenia reklamacyjnego lub serwisowego lub przekazaniu Państwu informacji o statusie zgłoszenia serwisowego. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie tu nasz prawnie uzasadniony interes polegający na zapewnieniu Państwu najwyższej jakości świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
przyjmowania zleceń, obsługi awarii, realizacji współpracy, świadczenia usług i sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie tu zawarta umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
finansowo – księgowych. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będą tu stosowne przepisy prawa podatkowego i przepisy o rachunkowości, zwłaszcza art. 74 ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie tu nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami i dochodzeniu ich (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w w/w celach przez niżej wymienione okresy, w przypadku:
Ofert handlowych – do momentu wycofania zgody na otrzymywanie ich, a po tym czasie jeszcze przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń określonych przepisami prawa;
zgłoszenia reklamacyjnego lub serwisowego lub przekazania informacji o statusie zgłoszenia serwisowego – przez okres 5 lat od zakończenia i rozliczenia umowy, a po tym czasie jeszcze przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń określonych przepisami prawa;
pytania zgłoszonego za pośrednictwem „Formularza kontaktowego” – do czasu ostatecznego udzielenia odpowiedzi na nie, a po tym czasie jeszcze przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń określonych przepisami prawa;
korespondencji mailowej, faksowej lub telefonicznej z Państwem – przez okres konieczny do utrzymywania bieżących relacji (np. wymiany korespondencji), a po jej ustaniu – jeszcze przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń określonych przepisami prawa;
przyjmowania zleceń, obsługi awarii, realizacji współpracy, świadczenia usług i sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę– przez okres potrzebny do realizacji w/w, a po tym czasie jeszcze przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń określonych przepisami prawa;
finansowo – księgowych – do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości;
obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń – do czasu upływu terminu ich przedawnienia;
Podanie danych osobowych przez Państwa jest dobrowolne, ale konieczne z uwagi na realizację celów, o których mowa w pkt. 3.
Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji. Oznacza to, że administrator nie wykorzystuje systemów informatycznych, które przetwarzałyby Państwa dane i automatycznie je analizowały na potrzeby realizacji działań marketingowych.
W związku z celami, o których mowa w pkt. 3, odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty realizujące na naszą rzecz usługi.
Przysługują Państwu następujące prawa, związane przetwarzaniem danych osobowych:
prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych – wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem;
prawo dostępu do danych osobowych;
prawo żądania sprostowania danych osobowych;
prawo żądania usunięcia danych osobowych;
prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy administrator przetwarza dane na podstawie jego prawnie uzasadnionego interesu;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Cookies wtyczka wordpress: GDPR Cookie Consent.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.